Blog

Nagyon sokat jelentene nekem, ha írnátok véleményt, ezt a 'könyvet' most kezdtem íni, már sok mindent kreáltam, de ez most még nekem is új!
Sóval, nagyon fontos lenne :)

2010. október 16., szombat

SELEJTES VAGYOK..

Hello emberek..

Tudom nemvolt szép tőlem h eddig vártunk de... nem tudom... valami megváltozott és nagyon nem tudok írni... átszoktam a letargikus, kedvromboló és sZáNaLmAs.... "idézetekhez" nemmegy... egyszerűen nem tudok írni. BECSŐDÖLTEM. nem mintha olyan jó lett volna a "könyv" 
sosem tudtam írni, és nem is tudok....  annyira el van cseszve az egész... szánalomezmár.
már régóta tudom mennyire SELEJTES vagyok... ittvolt nekem az írás, egyetlen dolog amivel mindent kizárok magamból, és tessék, nem tudok... elkezdtem tegnap újra... írtam 3 oldalt... de DELETE... nemjó, nem megy, nem tudok... nem jön semmi. ÚGY SAJNÁLOM...
nem találom a szavakat... elveszett az egész... pedig végre azt hittem h ez más lesz, és tudok írni valamit, ezzel akartam foglalkozni egész életemben ÍRNI AKARTAM. de persze ez sehol sincs más emberekhez képest. Paulo Coelho... olvastátok már?  vagy Stephen King...  johtudom, hogy mellettük mindenki csak egy porszem, de az a porszem is megnőhet, lehet belőle valami... nahát ÉN NEM ILYEN VAGYOK... szval lényeg ami lényeg... SZÁNALOM AZ EGÉSZ, hogy is hihettem h jovagyok ehhez... sajnálom...

jaés... a történet... rátok bízom, folytassátok, megvan a képzelőerőtök... jobban is mint nekem, én csak a szívemből írtam ki mindent... ha fáj valami vagy elönt a boldogság, akkor jön és csak írok és írok és írok... most középúton vagyok... így nem megy... talán egyszer folytatom, és tényleg én ... én nagyon sajnálom...

és köszönöm a kommenteket... a szívemhez nőttetek... IMÁDLAK TITEKET!! ♥♥



Viszlát... TALÁN EGYSZER ÚJRA...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése